dimecres, 29 d’abril del 2009

PRESENTACIÓ



A la sessió de pràctica reflexiva, vàrem elaborar un “Riu d’aprenentatge” i vaig pensar que a través d’ell podria mostrar els meus punts de partida.
M’he traslladat al principi de la meva escolarització, ja que totes les experiències que he tengut han quedat dins la meva motxilla. Com veis, la meva trajectòria ha estat molt satisfactòria, totes les etapes m’han agradat: infantil (record que era jo la que demanava per anar a escola), primària, secundària, magisteri musical, pedagogia... Entre les dues darreres vaig començar a fer de mestra, la veritat és que he tengut molta sort, els centres on he estat són formidables...vaig aprendre tant.
Una etapa més crítica fou a l’hora d’estudiar oposicions, ufff! Em va servir per superar-me a mi mateixa i per aprendre a sobreviure i autocontrolar-me en situacions extremes. Sempre va bé.
Uns anys més de mestra fins que s’obrin les portes del CEP, quina sortada!! De moment m’encanta. Esper poder aprendre molt i arribar a ser una bona assessora, aquest curs m’anirà beníssim.
Al final hi ha un gran interrogant, significa: i ara, què? Aquesta feina és nova i estic un poc perduda, tanta sort dels meus companys.
Pel que fa als punts d’arribada... M’he marcat alguns objectius generals, però m’estim més parlar-ne a la valoració final.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada